7. Uveďte názov cirkevnej stupnice zloženej z nasledujúcich tónov: „g,a,b,c´,d´,e´,f´,g´“
8. Ako často pri hre počas bohoslužby využívate cirkevné tóniny?
9. Prečo využívate cirkevné tóniny pri hre?
10. Ak skladba využíva niektorú z cirkevných tónin, dokážete určiť, o ktorú tóninu ide?
11. Viete improvizovať v cirkevných tóninách?
12. Zaoberali ste sa systematicky a z praktického hľadiska počas Vášho štúdia problematikou modálnej harmónie (t. j. harmónie využívajúcej cirkevné tóniny)?
13. Podľa Vášho názoru je využívať modálnu harmóniu v hudbe pri bohoslužbe (možnosť viacerých odpovedí) (viacero odpovedí je možných)
14. Disponujeme na Slovensku, podľa Vášho názoru, dostatočným množstvom študijného materiálu o modálnej harmónii?
15. Privítali by ste nové študijné materiály pre organistov o modálnej harmónii?
16. Vzdelávaniu organistov aktívne pôsobiacich pri bohoslužbách by sa v oblasti modálnej harmónie malo venovať viac priestoru: