| úplne súhlasím | skôr súhlasím | skôr nesúhlasím | vôbec nesúhlasím | neviem posúdiť |
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD. |
|
|
|
|
|
doc. PhDr. Stachoň, PhD. |
|
|
|
|
|
JUDr. Kunošík, CSc. |
|
|
|
|
|
doc. PhDr. Bujdová, PhD. |
|
|
|
|
|
prof. MUDr. Šustrová, CSc. |
|
|
|
|
|
prof. PhDr. Matulník, PhD. |
|
|
|
|
|
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof. |
|
|
|
|
|
prof. PaedDr. Korimová, PhD. |
|
|
|
|
|
Mgr. Rossi, PhD. |
|
|
|
|
|
PhDr. Šrobárová, PhD. |
|
|
|
|
|
PhDr. Drozd, PhD. |
|
|
|
|
|
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD. |
|
|
|
|
|
PhDr. Morongová, PhD. |
|
|
|
|
|
6. Odpovede študentov v otvorených otázkach by mali reflektovať náročnosť študijných programov, ich spokojnosť s obsahovou náplňou a ich prínos pre praktickú činnosť. Tiež priebeh a kvalitu prednášok a skúšok. Prístup k literatúre. Návrhy na prípadnú úpravu študijných programov a info listov pre potreby praxe. Zabezpečenie percentuálneho zastúpenia prezenčnej a online formy prednášok a skúšok. Úroveň technického a materiálneho vybavenia pracovísk ako i hodnotenie celkovej atmosféry, klímy a úrovne medziľudských vzťahov pri zabezpečovaní výučbového procesu.
Analýza dotazníkov môže byť reálnou inšpiráciou na prípadnú inováciu a úpravu študijných programov.
Ak hodnotíte niektoré skutočnosti vo výučbe mimoriadne kladne a chcete na to poukázať, prosím, napíšte:
7. Ak sa vo výučbe vyskytli nejaké problémy alebo nedostatky, na ktoré by ste chceli poukázať, prosím, napíšte: