Dotazník spokojnosti študentov (ZS 2024-2025)
Vážený študent, študentka,



obraciame sa na Vás so žiadosťou o vyplnenie tohto dotazníka, ktorý sa vzťahuje k Vášmu hodnoteniu výučby na našej vysokej škole. Na slovenských vysokých školách sa uskutočňuje posudzovanie výučby študentmi podľa Zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v ktorom sa v § 70 ods. 1 písm. h)uvádza možnosť študentov aspoň raz ročne sa formou anonymného dotazníka vyjadriť o kvalite výučby a učiteľoch. Poznatky získané zo študentských hodnotení výučby sú jedným zo zdrojov informácií pri celkovom posudzovaní efektívnosti výučby.

Dotazník je anonymný. Koordinátor študentského hodnotenia, ktorý Vám tento dotazník predložil, Vám zabezpečí také podmienky pre jeho vyplnenie aj elektronickou formou, aby nikým nebolo možné žiadnym spôsobom identifikovať Vás s hodnotením, ktoré v dotazníku uvediete. Údaje budú štatisticky spracované a koordinátor zabezpečí dodržanie všetkých odborných a etických pravidiel pri zbere, spracovaní a vyhodnotení údajov. Výsledky Vášho hodnotenia budú poskytnuté jednotlivým pedagógom, ktorých výučba bola posudzovaná a určeným riadiacim pracovníkom školy. O praktickom využití výsledkov Vašich hodnotení Vás bude informovať Váš vedúci katedry, resp. detašovaného pracoviska, ústavu našej školy.

Veríme, že nám poskytnete otvorenú a pravdivú odpoveď na jednotlivé otázky.

Ďakujeme Vám za pochopenie a spoluprácu.



Vedenie Ústavu rómskych európskych štúdií sv. Sáry de Marseille
Prosím zadajte vaše informácie:
ročník (1.,2.,3.,4.,5.,6.)
1. Na začiatku semestra Vás vyučujúci oboznámil s informačným listom predmetu, vysvetlil vám zrozumiteľne ciele a obsah predmetu, akú literatúru budete potrebovať a akým spôsobom budete hodnotení.
 úplne súhlasímskôr súhlasímskôr nesúhlasímvôbec nesúhlasímneviem posúdiť
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD.          
doc. PhDr. Stachoň, PhD.          
JUDr. Kunošík, CSc.          
doc. PhDr. Bujdová, PhD.          
prof. MUDr. Šustrová, CSc.          
prof. PhDr. Matulník, PhD.          
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof.          
prof. PaedDr. Korimová, PhD.          
Mgr. Rossi, PhD.          
PhDr. Šrobárová, PhD.          
PhDr. Drozd, PhD.          
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD.          
PhDr. Morongová, PhD.          
 
2. Vyučujúci vysvetľoval učivo zrozumiteľne, podnietil záujem študentov o daný predmet a podporoval diskusiu.
 úplne súhlasímskôr súhlasímskôr nesúhlasímvôbec nesúhlasímneviem posúdiť
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD.          
doc. PhDr. Stachoň, PhD.          
JUDr. Kunošík, CSc.          
doc. PhDr. Bujdová, PhD.          
prof. MUDr. Šustrová, CSc.          
prof. PhDr. Matulník, PhD.          
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof.          
prof. PaedDr. Korimová, PhD.          
Mgr. Rossi, PhD.          
PhDr. Šrobárová, PhD.          
PhDr. Drozd, PhD.          
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD.          
PhDr. Morongová, PhD.          
 
3. Vyučujúci prejavoval záujem o problémy študentov spojené s predmetom, ochotne im poskytol vysvetlenie (keď ho o to požiadali, napr. diskutoval s nimi v konzultačných hodinách, prostredníctvom e-mailovej komunikácie).
 úplne súhlasímskôr súhlasímskôr nesúhlasímvôbec nesúhlasímneviem posúdiť
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD.          
doc. PhDr. Stachoň, PhD.          
JUDr. Kunošík, CSc.          
doc. PhDr. Bujdová, PhD.          
prof. MUDr. Šustrová, CSc.          
prof. PhDr. Matulník, PhD.          
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof.          
prof. PaedDr. Korimová, PhD.          
Mgr. Rossi, PhD.          
PhDr. Šrobárová, PhD.          
PhDr. Drozd, PhD.          
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD.          
PhDr. Morongová, PhD.          
 
4. Vyučujúci dodržiaval čas určený na výučbu.
 úplne súhlasímskôr súhlasímskôr nesúhlasímvôbec nesúhlasímneviem posúdiť
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD.          
doc. PhDr. Stachoň, PhD.          
JUDr. Kunošík, CSc.          
doc. PhDr. Bujdová, PhD.          
prof. MUDr. Šustrová, CSc.          
prof. PhDr. Matulník, PhD.          
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof.          
prof. PaedDr. Korimová, PhD.          
Mgr. Rossi, PhD.          
PhDr. Šrobárová, PhD.          
PhDr. Drozd, PhD.          
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD.          
PhDr. Morongová, PhD.          
 
5. Absolvovaním tohto predmetu som získal/a nové poznatky.
 úplne súhlasímskôr súhlasímskôr nesúhlasímvôbec nesúhlasímneviem posúdiť
doc. PhDr. Bachyncová Giertliová, PhD.          
doc. PhDr. Stachoň, PhD.          
JUDr. Kunošík, CSc.          
doc. PhDr. Bujdová, PhD.          
prof. MUDr. Šustrová, CSc.          
prof. PhDr. Matulník, PhD.          
prof. PaedDr. Ing. Paľun, PhD., MHA, MBA, I.- P. IGIP, mim. prof.          
prof. PaedDr. Korimová, PhD.          
Mgr. Rossi, PhD.          
PhDr. Šrobárová, PhD.          
PhDr. Drozd, PhD.          
doc. PhDr. ThDr. Košč, PhD.          
PhDr. Morongová, PhD.          
 
6. Odpovede študentov v otvorených otázkach by mali reflektovať náročnosť študijných programov, ich spokojnosť s obsahovou náplňou a ich prínos pre praktickú činnosť. Tiež priebeh a kvalitu prednášok a skúšok. Prístup k literatúre. Návrhy na prípadnú úpravu študijných programov a info listov pre potreby praxe. Zabezpečenie percentuálneho zastúpenia prezenčnej a online formy prednášok a skúšok. Úroveň technického a materiálneho vybavenia pracovísk ako i hodnotenie celkovej atmosféry, klímy a úrovne medziľudských vzťahov pri zabezpečovaní výučbového procesu.
Analýza dotazníkov môže byť reálnou inšpiráciou na prípadnú inováciu a úpravu študijných programov.

Ak hodnotíte niektoré skutočnosti vo výučbe mimoriadne kladne a chcete na to poukázať, prosím, napíšte:
 
7. Ak sa vo výučbe vyskytli nejaké problémy alebo nedostatky, na ktoré by ste chceli poukázať, prosím, napíšte: